Autor Wątek: PunkBuster  (Przeczytany 1162 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Lagor

  • Odwiedzający
  • *
  • Wiadomości: 2
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
PunkBuster
« dnia: 12 Maj 2015, 18:33:24 »
Witam,
Mam taki kłopot z PB. ostatnio wróciłem do MOHW... po dłuższej przerwie. Żaden serwer nie chciał mnie wpuścić bo miałem nieaktualnego PB. Zaktualizowałem... no i tu się pojawia problem.
Na części serwerów mogę grać bez problemu, a na innej po jakimś czasie mnie wyrzuca(czasem krócej czasem dłużej) z komunikatem o nieaktualnej wersji PB. Aktualizowałem PB już kilka razy(odinstalowywałem i ponownie instalowałem).
Jednym z tych serwerów które mnie wyrzucają jest wasz. Czy macie dla mnie jakieś rady co mogę jeszcze zrobić, żeby pozbyć się problemu?
PS. Przed przerwą nie miałem kłopotów z PB.

Offline Reksio

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 913
    • Status GG
    • Mój stan Skype
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Chrome 42.0.2311.135 Chrome 42.0.2311.135
    • |P.O.S| Clan PL
Odp: PunkBuster
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Maj 2015, 19:02:19 »
Witam ponownie,

Proszę przejść do lokalizacji: C: \ ProgramData* \ Origin

*Folder ProgramData znajduje się w ukrytym folderze. By wyświetlać ukryte foldery, z menu okna wybieramy opcję Organizuj, a następnie Opcje Folderów. Przechodzimy do zakładki Widok i zaznaczamy opcję Pokaż ukryte pliki, foldery, dyski. Wciskamy przycisk OK., zastosuj. *
Windows 7 http://plom.pl/windows-7-pokaz-ukryte-pliki/

i usunąć całą zawartość folderu Origin z tego miejsca.

Następnie proszę uruchomić Origin i kliknąć prawym przyciskiem myszy na ikonę gry Medal of Honor Warfighterm, a następnie wybrać opcję "napraw instalację".

Proszę ponadto uruchomić grę w trybie czystego bootowania:

http://www.gram.pl/pomoc_poradnik.asp?p=3027 -zalecenia dla sytemu win. 7 takie jak dla win. Vista)

Jeżeli to nie pomoże, proszę odinstalować grę i zainstalować ją ponownie w domyślnej lokalizacji.

W przypadku dodatkowych pytań proszę o odpowiedź z tego maila.

Pozdrawiam,
Kamil
EA Centrum Pomocy

Więcej informacji na pomoc.ea.pl lub pod numerem telefonu +48 22 39 70 840

Tyle mam resztę wywalilem myśląc że to już koniec kłopotów

 PunkBuster
http://help.ea.com/pl/article/punkbuster-technical-issues/

Generalnie  PunkBuster gra w wariata mnie oraz innych tak samo wywala i to bez żadnego schematu raz grasz miesiącami i nic a czasami za 3 cim razee dopiero zaczyna wszystko fungować jak należy.
Odinstaluj  PunkBustera do zera łącznie z rejestrem i zainstaluj od nowa .

 :/) :/) :/) :/) :/) :/) :/) :/) :/) :/) :/) :/)
 





POSdrawiam Wszystkich Ojczyzna Honor i|P.O.S|

Offline Neilipryde

  • Global Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 172
  • OS:
  • Windows NT 6.3 Windows NT 6.3
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Odp: PunkBuster
« Odpowiedź #2 dnia: 12 Maj 2015, 23:05:35 »
Podaj nam swój PBGUID i / lub podaj swój nick z MOHW o Ci powiem więcej...

Offline Lagor

  • Odwiedzający
  • *
  • Wiadomości: 2
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Odp: PunkBuster
« Odpowiedź #3 dnia: 13 Maj 2015, 20:50:39 »
Mój nick lagor_1...
Wielkie dzieki za pomoc... pomogła ostatecznie reinstalacja całej gry. Teraz już nie wywala. Jeszcze raz dzieki.